مصرف مایعات در بیماری کلیه با و بدون دیالیز

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

مصرف مایعات در بیماری کلیه با و بدون دیالیز

 

مصرف مایعات در بیماری کلیه با و بدون دیالیز

کلیه سالم می تواند انجام دهد به حفظ تعادل مایعات در بیماری کلیه body.In، کلیه بیمار قادر به کار بیش از حد مایع adequately.If می سازد تا در بدن، می تواند باعث بیش از حد مایع است که می تواند فشار خون را بالا بردن و ممکن است به قلب disease.Therefore کمک، مهم است که به تنظیم مصرف مایع برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی.

دیالیز می تواند بیش از یک تابع بخشی از کلیه را به حذف برخی سیال از body.Thus، بیماران می توانند مصرف مایع کمتر محدود داشته باشد. مصرف مایعات توصیه شده در بیماری کلیه با و بدون دیالیز چیست؟

مصرف مایعات در نفریت حاد و مزمن

اگر بیماران مبتلا به نفریت ادم و فشار خون بالا، آنها باید میزان مصرف مایعات خود و بر اساس برون ده ادرار خود را و degree.If ادم آنها فقط باید ادم خفیف در تعیین، آنها فقط نیاز به کاهش مصرف مایعات کمی. اگر الیگوری و ادم جدی رخ می دهد، آنها باید نمک نگه دارید و کاهش مقدار intake.The سیال مایع برابر است با خروجی ادرار از روز گذشته به علاوه در مورد 500ml.For عنوان مثال، اگر خروجی ادرار 1500ml است، مقدار کل مصرف مایعات باید 1500 +500 = 2000ml. چه مقدار مایع باید به شما مصرف؟ ما می تواند به شما کمک کند وضعیت خود را تجزیه و تحلیل و به شما یک مرجع بدهید. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به ما گزارش پزشکی خود را ارسال نمایید.

مصرف مایعات در سندرم نفروتیک

تظاهر معمول سندرم نفروتیک، ادم به دلیل احتباس آب و مصرف sodium.The مایع در سندرم نفروتیک می تواند به اصل مصرف مایعات در نفریت مراجعه کنید.

مصرف مایعات در نارسایی کلیه بدون دیالیز

هنگامی که GFR را کاهش می دهد زیر 2 ~ 5ml/min، افراد مستعد به ادم. بنابراین، بسیار مهم است برای محدود کردن مصرف مایع اضافی fluid.If، می سازد تا در بدن، آن را می توانید تنگی نفس، فشار خون بالا، ادم ریوی و failure.However احتقانی قلب می شود، در برخی موارد، نقص در تمرکز ادرار رخ می دهد ، خروجی ادرار را افزایش می دهد مصرف drastically.Deficient مایع تواند منجر به dehydration.The از مصرف مایعات توصیه می شود برابر است با خروجی ادرار از روز قبل به علاوه حدود 500ml.

مصرف مایعات در نارسایی کلیه با دیالیز

اکثر از بیماران دیالیز نگهداری رنج می برند الیگوری یا آنوری، آنها باید به خصوص در تنظیم میزان مصرف مایعات خود محتاط است. به طور کلی، مصرف مایعات توصیه می شود باید بالاتر از 1000ml / D، از جمله مایع در غذاها.

در هر صورت مصرف بیش از حد یا کمتر مایع برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مضر است. بنابراین شما باید به تصمیم گیری مصرف مایعات خود را به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.